Blogi

Yhtenäinen asiakaskokemus digiajassa

Yksinkertaisuudessaan asiakaskokemus on asiakkaan näkemys yrityksestä eri kosketuspisteiden kautta. Kaiken lähtökohtana on yrityksen brändi, jolla johdetaan kaikissa kohtaamispisteissä. Näiden kohtaamisten kautta syntyy asiakaskokemus. Asiakaskokemus tuntuu olevan kaikkien huulilla, vaikka asia itsessään on vanha. Niin kauan, kun kauppaa on tehty, on myös asiakaskokemus ollut olemassa, kosketuspisteitä on vain ollut huomattavasti vähemmän. Digitalisaatio on mahdollistanut uusien kosketuspisteiden LUE LISÄÄ

Markkinointitapahtumassa ihmisten kohtaaminen korostuu

Onnistuneen tapahtuman ytimessä ovat mieleenpainuvat kohtaamiset ja vaikuttava sisältö. Yhteydenpito on digitalisoitunut ja virtualisoitunut, erilaisten automatisointien kautta ihmisten fyysinen tapaaminen vähentynyt, silti ihmisten välinen kohtaaminen bisnesmaailmassa on yhtä tärkeää ja vaikuttavaa kuin ennenkin. Ehkä entistä tärkeämpää näinä aikoina. Markkinointitapahtuma on oikein kohdistettuna ja toteutettuna vertaansa vailla oleva markkinoinnin työkalu hinta-laatusuhteeltaan. On oleellista, että tapahtumasi sisältö LUE LISÄÄ